Artikel 1 – Toepasselijkheid
1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, behandeling, afspraak en transactie tussen Zàya Clinic (hierna: "Zàya") en de cliënt, voor zover Zàya deze voorwaarden uitdrukkelijk van toepassing heeft verklaard en partijen niet schriftelijk en uitdrukkelijk anders zijn overeengekomen.
Artikel 2 – Inspanningsverplichting Zàya
2.1. De behandelaar van Zàya zal de behandeling naar beste inzicht en vermogen uitvoeren conform de eisen van goed vakmanschap.
2.2. De cliënt is verantwoordelijk voor het tijdig verstrekken van alle relevante informatie die van belang kan zijn voor de correcte uitvoering van de behandeling.
2.3. Zàya is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, voortvloeiend uit door de cliënt verstrekte onjuiste of onvolledige informatie.
2.4. Zàya zal de cliënt informeren over eventuele financiële consequenties van wijzigingen in de behandeling.
Artikel 3 – Afspraken
3.1. De cliënt dient een verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 48 uur voorafgaand aan de afspraak, schriftelijk via WhatsApp aan Zàya te melden. Annuleringen via e-mail of telefonisch worden niet geaccepteerd.
3.2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, is Zàya gerechtigd €50,- no-show kosten in rekening te brengen.
3.3. Indien de cliënt meer dan vijftien minuten te laat arriveert, heeft Zàya het recht de behandeling in te korten of te annuleren, terwijl het volledige honorarium verschuldigd blijft.
3.4. Zàya zal een verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk schriftelijk via WhatsApp aan de cliënt melden.
3.5. Voor iedere afspraak dient een aanbetaling te worden voldaan. De aanbetaling is niet restitueerbaar en wordt niet terugbetaald bij verplaatsing of annulering.
3.6. Partijen zijn niet gehouden aan de verplichtingen uit artikel 3.1 tot en met 3.5 in geval van overmacht, zoals omschreven in de wet en jurisprudentie.
Artikel 4 – Betaling
4.1. Zàya vermeldt alle tarieven voor behandelingen en producten duidelijk zichtbaar in de salon.
4.2. De vermelde tarieven zijn inclusief 21% BTW.
4.3. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig gedurende de aangegeven periode en/of zolang de voorraad strekt.
4.4. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling het volledige bedrag te voldoen, contant of per pinbetaling (waarbij een toeslag in de salon van toepassing kan zijn).
4.5. De aanbetaling is niet restitueerbaar en wordt niet terugbetaald bij verplaatsing of annulering.
4.6. Aanbetalingen worden verrekend in de salon.
Artikel 5 – Persoonsgegevens & Privacy
5.1. De cliënt dient bij de eerste behandeling alle door Zàya gevraagde gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor een zorgvuldige uitvoering van de behandeling.
5.2. Zàya verwerkt en bewaart de persoonlijke gegevens van de cliënt in een klantprofiel binnen haar klantenbestand.
5.3. Zàya behandelt de persoonlijke gegevens van de cliënt conform de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming.
5.4. Zàya zal persoonlijke gegevens niet verkopen of verhuren aan derden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de cliënt.
5.5. Zàya is gehouden tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt tijdens de behandeling verstrekt.
5.6. De geheimhoudingsplicht vervalt indien op grond van een wettelijke bepaling of rechterlijke uitspraak Zàya verplicht is informatie aan derden te verstrekken.
5.7. Zàya kan foto’s van de behandeling gebruiken op haar social media kanalen (Facebook, Snapchat, Instagram, TikTok, Whatsapp, LinkedIn en haar website) na uitdrukkelijke toestemming van de cliënt.
Artikel 6 – Aansprakelijkheid
6.1. Zàya is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit door de cliënt verstrekte onjuiste of onvolledige informatie over medische aandoeningen, allergieën, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
6.2. Zàya is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook. Het ondergaan van een behandeling geschiedt te allen tijde op eigen risico van de cliënt.
Artikel 7 – Beschadiging en Diefstal
7.1. Zàya behoudt zich het recht voor een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten van Zàya beschadigt.
7.2. Diefstal wordt door Zàya te allen tijde bij de politie gemeld.